startsidan · divXswedens regler · forum · undertexter · pågående · guider/faq/program |
![]() ![]() ![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera ) | Skicka ny bekräftelse |
![]() ![]() |
Chramon |
Skapat: Lör Jul 02, 2005 0:02
|
![]() Översättaradmin emeritus ![]() Grupp: Admin Inlägg: 5210 Medlemsnummer: 9 Registrerad: 26 Maj 2002 ![]() |
![]() Swe.titel: Toolbox Murders Eng.titel: Toolbox Murders FPS: 25 CDs: 1 Översättare: Chramon Rippad av: PROMiSE RELEASE......: The.Toolbox.Murders.2003.WS.STV.DVDRip.XviD-PROMiSE EDIT: Fick nyss veta att Promise version är Nukad. (Jag såg då inga fel i den) Lägger upp en ny version då jag får tag på bätttre material/film. Tyvärr räcker det inte med en omsynkning då Lines "godkända" version är klippt lite annorlunda, innehåller andra scener om jag minns rätt. Edit2 Nuke eller inte... jag låter den här texten ligga kvar ändå. Jag ser inga fel i filmen, upplever att den håller bättre bildkvalité och att den är i widescreen. (Lines är fullscreen) Bifogad fil ( Antal nerladdningar: 567 ) ![]() -------------------- |
Chramon |
Skapat: Tis Jul 05, 2005 14:06
|
![]() Översättaradmin emeritus ![]() Grupp: Admin Inlägg: 5210 Medlemsnummer: 9 Registrerad: 26 Maj 2002 ![]() |
Swe.titel: Toolbox Murders
Eng.titel: Toolbox Murders FPS: 23,976 CDs: 1 Översättare: Chramon Rippad av: LiNE RELEASE......: The.Toolbox.Murders.2003.STV.DVDRip.XviD-LiNE Bifogad fil ( Antal nerladdningar: 341 ) ![]() -------------------- |
![]() |
![]() ![]() |