Powered by Invision Power Board

>divXsweden forum -> divXsweden -> Undertexter
  Reply to this topicStart new topic

> The Illusionist (2006), Av boomtown rat
boomtown rat
Skapat: Ons Nov 22, 2006 0:25
Quote Post

Översättare
Group Icon

Grupp: Översättare
Medlemsnummer: 64760
Registrerad: 15 Mar 2006

user posted image

Engelsk titel: The Illusoinist
Svensk titel: Illusionisten
IMDb: http://imdb.com/title/tt0443543/
Översättare:boomtown rat, rättad av Nofatsu och boomtown rat
FPS: 23,796
CDs: 1

OBS! NY TEXT TILL RELEASEN:The.Illusionist.DVDRip.XviD-DiAMOND

Fick ett argt samtal från Nofatsu mad.gif som lovat fixa texten på begäran från sin storasyster lärarinnan.

Han vägrade leverera texten till henne i det skick den var och beordrade mig att lägga upp en ny fil.

Eftrsom även jag känner hans storasyster så vågar jag inte annat än att lyda. Hon är lite av den gamla stränga typen.

Huvuddelen av rättningarna har gjorts av Nofatsu som mailade en genomgången text till mig. Jag själv har gjort ytterligare ett par justeringar och snitsat till antal insättningar och synkning. Totalt är det ett stort antal ändringar som gjorts vad gäller såväl missad stavningskontroll, syftningsfel som en del rena felöversättningar som upptäckts eftersom den här har bättre ljud.

Föregående tesxt, till TS:n som jag nu tar bort, lades upp i en kanske överreagerad ilska, direkt efter en snabb grovöversättning.

Tack OZZ för din omsynk av den gamla texten här nedan. det är den vi använt för rättningen, men om någon vågar lita på mina texter efter det här så är det den här versionen ni ska ta hem.

Sorry

Bifogad fil ( Antal nerladdningar: 1133 )
Bifogad fil  The.Illusionist.DVDRip.XviD_DiAMOND.www.divxsweden.net.rar
PMEmail PosterMSN
0 användare läser det här ämnet (0 gäster och 0 anonyma användare)
0 medlemmar:

Topic Options Reply to this topicStart new topic

[ Script Execution time: 0.0282 ]   [ 11 queries used ]   [ GZIP aktiverat ]