Powered by Invision Power Board

>divXsweden forum -> Generellt -> Feedback
  Reply to this topicStart new topicStart Poll

> 720p x 264 texter
Prog
Skapat: Fre Mar 02, 2007 18:44
Quote Post

Medlem

Grupp: Medlem
Medlemsnummer: 77135
Registrerad: 23 Dec 2006

Hejsan, vill bara säga att jag diggar divxsweden stenhårt, här vet man att man får riktiga texter och som inte är tagna från andra liknande sidor.

Jag har tänkt lite på en sak och det är angående de nya superformatet 720p x264.
Vet faktiskt inte om ni har någon regel som säger att ni inte skall synca texterna till det formatet (what do i know? smile.gif )
Tänkte bara säga att iallefall jag skulle bli grym tacksam om någon av er översättare skulle ha tid/ork/lust att synca om texterna så dem passar till x264.

Detta är bara ett litet förslag från mig, jag fårstår om ni tycker detta är ett onödigt tidskrävande förslag, tänkte bara lätta på hjärtat lite smile.gif

Keep the good work up!
PMEmail Poster
madsession
Skapat: Fre Mar 02, 2007 23:41
Quote Post

Medlem

Grupp: Medlem
Medlemsnummer: 6721
Registrerad: 04 Aug 2003

Annars så är detta programmet inte så svårt. Om man vill syna själv. Alltid bra att kunna.
http://forum.divxsweden.net/index.php?showtopic=16892

--------------------
//madsession
PMMSN
Stadaren
Skapat: Lör Mar 03, 2007 14:12
Quote Post

Crew/QC/Översättare
Group Icon

Grupp: Crew
Medlemsnummer: 72076
Registrerad: 11 Aug 2006

Jag har inget emot att synka om till diverse olika releaser, men det är lite svårt att hålla koll på alla som kommer. När det gäller 720p x264 releaser så brukar de oftast komma lite senare och då kanske man håller på med något annat projekt.
Det bästa vore om någon önskar en synk i översättningstråden så att man vet att det kommit en ny release. Det här gäller i alla fall för mina trådar/översättningar, hur de andra "översättarna" förehåller sig till diverse olika omsynkningar kan inte jag svara på, utan jag svarar enbart för mig själv.

--------------------
Gör som jag, stöd synkskadades förening du med
PMEmail PosterMSN
0 användare läser det här ämnet (0 gäster och 0 anonyma användare)
0 medlemmar:

Topic Options Reply to this topicStart new topicStart Poll

[ Script Execution time: 0.0562 ]   [ 12 queries used ]   [ GZIP aktiverat ]