startsidan · divXswedens regler · forum · undertexter · pågående · guider/faq/program |
![]() ![]() ![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera ) | Skicka ny bekräftelse |
![]() ![]() ![]() |
Papageno |
Skapat: Lör Nov 09, 2013 1:05
|
![]() Översättaradmin ![]() Grupp: Admin Inlägg: 1212 Medlemsnummer: 27099 Registrerad: 08 Mar 2004 ![]() |
Efter fem år som aktiv översättare tar jag nu över som Översättaradmin på divxsweden. Min roll är att i första hand tillvarata översättarnas intressen, att vara deras stöttepelare och bollplank samt att verka för divxswedens fortlevnad och utveckling. Det är i sanning inga små ord, men jag kommer att göra mitt bästa.
Jag har lärt mig oerhört mycket under mina år här. Äldre medlemmar har sett till att lära upp mig ordentligt innan jag kunde flyga på egen hand och jag har senare själv rättat in nybörjare i ledet. Att översätta filmer och TV-serier är en fantastiskt kul och lärorik hobby och jag hoppas att fler är villiga att investera tid och arbete för att lära sig hantverket. -------------------- In this proud land we grew up strong
We were wanted all along I was taught to fight, taught to win I never thought I could fail |
Filippa |
Skapat: Lör Nov 09, 2013 22:12
|
![]() Översättaradmin Emerita Grupp: Emeriti Inlägg: 1024 Medlemsnummer: 8668 Registrerad: 30 Dec 2003 ![]() |
Word!! Lycka till i din nya roll, Papageno.
Låter nice att vi kan gå och sätta oss... härmed gör jag detsamma :-D -------------------- Sinnen är som fallskärmar -
De fungerar bara när de är öppna |
Mephisto |
Skapat: Sön Nov 10, 2013 4:58
|
![]() Moderator ![]() Grupp: Crew Inlägg: 2906 Medlemsnummer: 1525 Registrerad: 21 Jan 2003 ![]() |
Good luck, kör hårt.
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() |